Barang siapa makan barang haram sedang dia lama menjalankan ibadah , maka dia seperti burung merpati yang mengerami telur busuk. Dia telah memayahkan dirinya kerana lamanya diam di tepat padahal tak satupun yang menetas, sebaliknya telur itu keluar menjadi busuk. ___ Ali Al Khawwas

..

cont:

http://siemens-melayumaju.blogspot.my/2018/02/inilah-akibat-dari-kebodohan-rafizi.html melayu keturunan YAHUDI? ..agih daging Qurban... Adapun orang-orang yang telah putih berseri mukanya, maka mereka berada dalam limpah rahmat Allah (Syurga), mereka kekal di dalamnya. (A-li'Imraan 3:107) .
SUMBER ARKID DI LONDEH KLIK SINI
TV ALHIJRAH     /    TV1  /   TV2    /     TV3   /     NTV7   /    TV9
Mereka itulah orang-orang yang membeli kesesatan dengan meninggalkan petunjuk; maka tiadalah beruntung perniagaan mereka dan tidak pula mereka beroleh petunjuk hidayah. (Al-Baqarah 2:16) .

KUASA

SUDAH diberi ingat.... hendak juga.. ikut...

Wahai orang-orang yang beriman! Jika kamu taatkan orang-orang yang kafir nescaya mereka akan menolak kamu kembali kepada kekufuran, lalu menjadilah kamu orang-orang yang rugi. (A-li'Imraan 3:149)) . ..

AGENDA DAP TAWAN PUTRAJAYA

Shen Yee Aun tentang Isu Politik DAP & Cybertrooper Red Bean Army Dalam hati mereka (golongan yang munafik itu) terdapat penyakit (syak dan hasad dengki), maka Allah tambahkan lagi penyakit itu kepada mereka; dan mereka pula akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya, dengan sebab mereka berdusta (dan mendustakan kebenaran). (Al-Baqarah 2:10) . Sesungguhnya orang-orang yang membeli (memilih) kufur dengan meninggalkan iman tidak sekali-kali mereka akan dapat mendatangkan mudarat kepada Allah sedikitpun, dan mereka pula beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya.(A-li'Imraan 3:177) Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu?(An-Nisaa' 4:144).

My Blog List

Wednesday, May 18, 2011

Kita bukan gila kuasa, tetapi kita nak halang orang gila daripada berkuasa!!!

zul4kulim.blogspot.com

Linkhttp://zul4kulim.blogspot.com/2011/06/video-agen-asing.html

VIDEO AGEN ASING?
(Lee Kuan Yew pernah mendedahkan bahawa Bahagian Risikan Singapura mempunyai "bukti teknikal" kegiatan Anwar dan "Anwar walks into the trap!!!)

Salam 2 all.

Siapa sebenarnya yang merakamkan videoklip adengan "kondang-kondi" Anwar Ibrahim dengan China-Doll itu? Itulah persoalan besar yang bermain dalam fikiran rakyat. Prosiding perbicaraan Datuk Trio semalam, walaupun jelas membuktikan Jantan-X sebagai Anwar Ibrahim, tetapi meninggalkan persoalan besar; siapa dalang yang membikin rakaman tersebut? Kerana Mahkamah dimaklumkan bahawa dalang pembuat video itu tidak diketahui lagi!

Teman menerima banyak pertanyaan mengenai kemusykilan itu. Yang nyata, Datuk Eskay, rakan baik Anwar, tidak membuat rakaman tersebut. Beliau menjumpai alat perakam dan videoklip itu. Datuk Shuib dan Tan Sri Rahim lagi lah takde kena mengena, sebab prosiding semalam membuktikan mereka sekadar membantu menyiarkan videoklip tersebut. Jadi siapa dalang yang membuat rakaman tersebut?

Apa yang jelas ialah dalang pembuat rakaman tersebut sudah tentu bukan calang-calang orang, atau kumpulan, kerana:

1. sudah pasti mereka mempunyai maklumat tentang lokasi kegiatan Anwar;
2. mereka mempunyai akses ke bilik kegiatan tersebut;
3. mereka mempunyai kepakaran dan dana yang cukup untuk melaksanakan operasi.

Teman cukup yakin orang atau kumpulan yang melaksanakan operasi tersebut adalah agen-agen negara asing kerana:

1. sudah pasti mereka yang memasang alat perakam tersebut sudah tahu Anwar Ibrahim akan membuat "taklimat pelaburan" didalam bilik tersebut; maka mereka memasangnya didalam bilik itu. Ini menimbulkan persoalan, bagaimana mereka tahu Anwar akan "bercucuk-tanam" dalam bilik tersebut.

2. mengikut maklumat yang diperolehi, Anwar telah beberapa kali menggunakan bilik atau lokasi yang sama untuk tujuan "main kondang-kondi" ni. Bermakna samada pembawa Anwar, iaitu rakan baiknya Datuk Eskay yang bocorkan maklumat, atau kakitangan apartment yang membocorkan kegiatan Anwar disitu. Atau ada pihak yang sudah memang sedia memantau dan mengekori Anwar. Datuk Eskay langsung tidak mengetahui tentang adanya alat video perakam itu, jadi kemungkinan besarnya bukan Datuk Eskay. Mungkinkah kakitangan apartment itu sendiri?

3. Atau adakah agen negara asing sudah mengetahui tentang kegiatan Anwar ini? Dan memantau serta merakam "adengan kondang-kondi' Anwar itu? Kalau benar, apa matlamat mereka? Apa kepentingan mereka?

4. Kita perlu ingat bila Anwar sudah beberapa kali pergi ke lokasi yang sama, atau kegiatannya dilokasi yang sama sudah dibocorkan, maka mudah lah pihak agen asing yang memantau kegiatan Anwar melaksanakan operasi mereka.

5. Kita juga perlu ingat bukan mudah hendak memasang empat (4) buah alat perakam video "high-definition camera" didalam sebuah bilik yang disewakan saperti hotel atau servis apartment. Bermakna kumpulan agen asing ini sudah tahu Anwar akan ada disitu, dan mempunyai banyak masa untuk memasang alat perakam video itu.

6. Dan kita perlu ingat, untuk melaksanakan operasi saperti ini memerlukan kos yang sangat tinggi. Peralatan perakam yang canggih saperti yang digunakan sangat mahal. Untuk menampung anggota risikan yang melaksanakan operasi bukan murah yop. Nak membayar pemberi maklumat, tempat penginapan, mereka yang memberi akses kepada agen-agen ini masuk ke bilik adengan untuk memasang perakam video tersebut, kos logistik dan banyak lagi. Pendek cerita, bukan murah yop.

7. Oh ya, jangan lupa lokasi tempat adengan "kondang-kondi China-Doll" itu berlaku ada kedutaan negara asing yang berdekatan. Mike tahu kedutaan apa tu yop? Cuba mike lalu kat depan loksai tu dan tengok, jelas tertulis kedutaan negara mana!!!

Bila mengimbas kembali pendedahan oleh portal WikiLeaks, berderaulah darah teman! Kita jangan lupa dalam pendedahan yang menggegarkan dunia risikan, WikiLeaks antara lain pernah mendedahkan kabel pertukaran maklumat diantara mantan Perdana Menteri Singapura Lee Kuan Yew, Bahagian Risikan Singapura/ Australia dengan Bahagian Risikan Amerika Syarikat.

SELANJUTNYA

http://zul4kulim.blogspot.com/2011/06/video-agen-asing.html



two-head conjoined female twin babies..twin babies in a hospital in Suining city

Lady Gaga,

Lady Gaga,
Lady Gaga, center, performs on the Main Stage at BBC Radio 1's Big Weekend, held at Carlisle Airport, Britain Sunday, May 15, 2011.

Israelis soldiers take position

Israelis soldiers take position
Israelis soldiers take position along the fence after protesters crossed from Syria into the Israeli-annexed Golan Heights close to the Druze town of Majdal Shams on May 15, 2011. Two people were killed and dozens wounded when Isreali soldiers opened fire. Bloodshed broke out as Palestinian refugees across the region living in refugee camps gathered along the Israel's borders in a show of mourning over the 1948 creation of the Jewish state known in Arabic as the "Nakba" or "Catastrophe."

SANA shows thousands of Palestinian refugees

SANA shows thousands of Palestinian refugees
A handout photo released by Syria’s official news agency SANA shows thousands of Palestinian refugees and Syrians moving toward the separating line between Syria and Israel, 15 May 2011. They had gathered in Ein El-Tina village in the Golan Heights and marched towards Majdal Shams village on the Israeli side of the Heights to commemorate 'Nakba Day', when hundreds of thousands of Palestinians were displaced from their homeland in 1948 and the Israeli state was established. They came under Israeli fire, killing eight and injuring many more according to Syrian reports.

flowering Titan Arum

flowering Titan Arum
Visitors look at a flowering Titan Arum plant (Amorphophallus titanum) at Berlin's Botanical Garden, May 15, 2011. The flower, also known as the Corpse Flower, uses its pungent attraction to entice the insects it needs for pollination and only blooms for an average of 48 hours.

traditional Korean flower cap

traditional Korean flower cap
South Korean assistants put a traditional Korean flower cap on a student during the Coming-of-Age Day ceremony to mark adulthood in Seoul on May 16, 2011. About 100 young women and men, including 20 foreigners, were invited to the ceremony hosted by the Seoul city administration to revive the centuries-old tradition of Chosun dynasty.

navy X-47B Unmanned Combat Air

navy X-47B Unmanned Combat Air
In this Feb. 4, 2011 file photo released by the U.S. Navy and Northrup Grumman, the navy X-47B Unmanned Combat Air System Demonstration (UCAS-D) aircraft successfully completing its historic first flight at Edwards Air Force Base, Calif. to mark a critical step in the program, moving the team forward to meet the demonstration objectives of a tailless fighter-sized unmanned aircraft to safely take off from and land on the deck of a U.S. Navy aircraft carrier. The U.S. is developing aircraft carrier-based drones that could provide a crucial edge as it tries to counter China's military rise.

voting in village panchayat

voting in village panchayat
Kashmiri villagers queue as they prepare to vote during a sixth phase of voting in village panchayat (civil bodies) elections on the outskirts of Srinagar on May 16, 2011. An Indian soldier was killed when Pakistani snipers allegedly shot across the sensitive border in divided Kashmir, an Indian paramilitary official said May 15. The incident occurred late May 14, in Indian Kashmir's Suchetgarh region, a Border Security Force (BSF) official said after the shooting shattered more than a year of calm along the militarised border in the Himalayan region. India and Pakistan have fought two of their three wars over Muslim-majority Kashmir, which is held in part by each but claimed in full by both

A man is suspended

A man is suspended
A man is suspended in the air with hooks attached through his skin, in Lviv, Ukraine, Sunday, May 8, 2011. Body suspension is a bizarre ritual where a person hangs from flesh hooks put through temporary extreme piercing in the body

Paris Hilton

Paris Hilton
MAY 07: Boxer Manny Pacquiao (L) poses with Paris Hilton at a post-fight news conference after Pacquiao defeated Shane Mosley by unanimous decision to retain his WBO welterweight title at the MGM Grand Garden Arena May 7, 2011 in Las Vegas, Nevada.

Afghan children play on swings in Kabul

Afghan children play on swings in Kabul
Afghan children play on swings in Kabul on May 8, 2011. A wave of attacks on government targets in the Afghan city of Kandahar May 7 were "revenge" by extremists for the killing of Osama bin Laden, a statement from President Hamid Karzai's office said.

Shaven-headed young boys wearing 3-D glasses watch a 3-D TV

Shaven-headed young boys wearing 3-D glasses watch a 3-D TV
Shaven-headed young boys wearing 3-D glasses watch a 3-D TV monitors at SK Telecom Ubiquitous Museum in Seoul, South Korea, Monday, May 9, 2011. A group of children entered a temple, the main temple of Korean Buddhism's Chogye Order, to experience a monk's life for a month to celebrate Buddha's birthday on May 10

Korean woman rides a bicycle

Korean woman rides a bicycle
A North Korean woman rides a bicycle with her child on her back, on the banks of Yalu River near the Chongsong county of North Korea, opposite the Chinese border city of Dandong, May 8, 2011. Picture taken May 8, 2011.

two-head conjoined female twin babies

two-head conjoined female twin babies
A view of the two-head conjoined female twin babies in a hospital in Suining city in southwest China's Sichuan province 09 May 2011. Two previous ultrasonic scans in September and February both reported a single embryo to her mother Bao Qiaoying, a migrant worker, until a check on 03 May found it was with two heads. The parents decided for abortion but it was already too late. The hospital says they are China's first reported two-head conjoined twin babies, born 4.05kg together by caesarean on 05 May.

Festival-goers dance

Festival-goers dance
Festival-goers dance to electronic music as the sun sets during the last day of the Shanghai MIDI Festival in Shanghai on May 8, 2011. The MIDI Festival, China’s largest and oldest running rock music event was held in the Chinese most populous city for the first time.

A woman drives wild geese to a pond

A woman drives wild geese to a pond
A woman drives wild geese to a pond at a farm in Linqi county, Shanxi province May 9, 2011.

Afghan soldiers

Afghan soldiers
Afghan soldiers look at a Taliban fighter's body who was killed during the past two days' assault in Kandahar, south of Kabul, Afghanistan on Monday, May 9, 2011. The soldiers used strings to carry down the body from the rooftop of the Traffic Department building to the ground.

Indian dancers

Indian dancers
Indian dancers perform a dance drama entitled 'Chitrangada' based on Indian Nobel laureate writer Rabindranath Tagore's script in Calcutta, India, 09 May 2011. The event marks the 150th birth anniversary of Tagore.

A Russian Topol-

A Russian Topol-
A Russian Topol-M intercontinental ballistic missile drives through Red Square during the nation's Victory Day military parade in Moscow on May 9, 2011 in commemoration of the end of WWII. Russia was due Monday to march 20,000 soldiers and its most advanced missiles across Red Square in a parade marking victory in World War II and reinforcing the country's belief in its Soviet-era might

People sit in a gondola of a Ferris wheel

People sit in a gondola of a Ferris wheel
People sit in a gondola of a Ferris wheel as the sun sets behind them at a fair in the northern German city of Hanover on May 8, 2011 as temperatures rose to a summerly 24 degrees centigrade in most parts of the country.

play as waves slam into the seawall at Manila's

play as waves slam into the seawall at Manila\
Residents play as waves slam into the seawall at Manila's coastal community of Navotas May 9, 2011 as tropical storm Aere continued to bring heavy rains across large parts of the Philippines. Nine people were killed and thousands fled their homes amid flashfloods and landslides triggered by Aere, the first weather disturbance to hit the country this year.

consumers line up

consumers line up
Japanese consumers line up to buy the latest Apple iPad 2 tablet computer at an Apple shop in the Ginza shopping district of Tokyo, Japan, 28 April 2011. The iPad 2, which is lighter, thinner and has more features than its predecessor debuted in Japan.

A tornado moves through Tuscaloosa, Ala

A tornado moves through Tuscaloosa, Ala
A tornado moves through Tuscaloosa, Ala. Wednesday, April 27, 2011. A wave of severe storms laced with tornadoes strafed the South on Wednesday, killing at least 16 people around the region and splintering buildings across swaths of an Alabama university town.

A painter works

A painter works
A painter works on a portrait in a studio at Dafen Oil Painting Village in Shenzhen, south China's Guangdong province April 24, 2011. Dafen village, a suburb in Shenzhen, is believed to be the largest mass producer of oil paintings in the world. Artists here manufacture some 60 percent of the total global trade volume, according to China Daily. Thousands of artists and dealers rent shops or exterior walls on buildings to display and sell oil paintings, but they will soon need to find other places as the local government has pledged to ban the practice in an effort to brush up its image before the upcoming Universiade, local media reported. Picture taken on April 24, 2011.

A girl rests on a sofa

A girl rests on a sofa
A girl rests on a sofa next to a paper cutout representing Kate Middleton displayed at an exhibition on Royal Wedding souvenirs at a shopping mall in Hong Kong April 27, 2011, two days before the wedding between Prince William and Kate Middleton

..

Sesungguhnya orang-orang yang membeli (memilih) kufur dengan meninggalkan iman tidak sekali-kali mereka akan dapat mendatangkan mudarat kepada Allah sedikitpun, dan mereka pula beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya. (A-li'Imraan 3:177) .

LONDEH

LONDEH

BLOG-BLOG PISANG PANAS

ADA LAGI...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

ada di LONDEH2U

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
GAMBAR-GAMBAR pelik yang seakan di londehkan oleh si tukang gambar dan yang pelik-pelik secara semula jadi. x LIVE webcam dimana jua
  • LIVE webcam online (3)
  • LAYAN - Live Image (Webcamera)
  • LAYAN.. live on.. African wilderness! LIVE Safari
  • http://www.justin.tv/wildearthtv/popout
  • Requirements: Windows: Windows Media Player 10 , QuickTime , Flash , Mac OS: Flip4Mac , QuickTime , Flash