Barang siapa makan barang haram sedang dia lama menjalankan ibadah , maka dia seperti burung merpati yang mengerami telur busuk. Dia telah memayahkan dirinya kerana lamanya diam di tepat padahal tak satupun yang menetas, sebaliknya telur itu keluar menjadi busuk. ___ Ali Al Khawwas

..

cont:

http://siemens-melayumaju.blogspot.my/2018/02/inilah-akibat-dari-kebodohan-rafizi.html melayu keturunan YAHUDI? ..agih daging Qurban... Adapun orang-orang yang telah putih berseri mukanya, maka mereka berada dalam limpah rahmat Allah (Syurga), mereka kekal di dalamnya. (A-li'Imraan 3:107) .
SUMBER ARKID DI LONDEH KLIK SINI
TV ALHIJRAH     /    TV1  /   TV2    /     TV3   /     NTV7   /    TV9
Mereka itulah orang-orang yang membeli kesesatan dengan meninggalkan petunjuk; maka tiadalah beruntung perniagaan mereka dan tidak pula mereka beroleh petunjuk hidayah. (Al-Baqarah 2:16) .

KUASA

SUDAH diberi ingat.... hendak juga.. ikut...

Wahai orang-orang yang beriman! Jika kamu taatkan orang-orang yang kafir nescaya mereka akan menolak kamu kembali kepada kekufuran, lalu menjadilah kamu orang-orang yang rugi. (A-li'Imraan 3:149)) . ..

AGENDA DAP TAWAN PUTRAJAYA

Shen Yee Aun tentang Isu Politik DAP & Cybertrooper Red Bean Army Dalam hati mereka (golongan yang munafik itu) terdapat penyakit (syak dan hasad dengki), maka Allah tambahkan lagi penyakit itu kepada mereka; dan mereka pula akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya, dengan sebab mereka berdusta (dan mendustakan kebenaran). (Al-Baqarah 2:10) . Sesungguhnya orang-orang yang membeli (memilih) kufur dengan meninggalkan iman tidak sekali-kali mereka akan dapat mendatangkan mudarat kepada Allah sedikitpun, dan mereka pula beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya.(A-li'Imraan 3:177) Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu?(An-Nisaa' 4:144).

My Blog List

Tuesday, April 19, 2011

Masaya volcano, one of more the more active volcanoes located approximately 20 km ..


A tourist takes pictures at the Santiago crater of the Masaya Volcano, one of more the more active volcanoes located approximately 20 km (12 miles) south of Managua, in Nicaragua April 19, 2011.

Tourists look at the Santiago crater of the Masaya volcano, one of more the more active volcanoes located approximately 20 km (12 miles) south of Managua, in Nicaragua April 19, 2011

Cráter Santiago Volcán Masaya Nicaragua

burned more than 1,000 square miles of parched Texas ranchland




New wildfires keep starting up while acres of lands has been destroyed near Possum Kingdom Lake about 70 miles west of Fort Worth, Texas on April 19, 2011. The fire is the fifth in Texas to have burned at least 100,000 acres in the past two weeks. Most of the state is in extreme drought, and wildfires in the past week alone have burned more than 1,000 square miles of parched Texas ranchland

Damage from wildfires can be seen near Possum Kingdom Lake where homes have been destroyed in the recreational area about 70 miles west of Fort Worth, Texas on April 19, 2011. The fire is the fifth in Texas to have burned at least 100,000 acres in the past two weeks. Most of the state is in extreme drought, and wildfires in the past week alone have burned more than 1,000 square miles of parched Texas ranchland.

In this aerial photo, damage from wildfires can be seen near Possum Kingdom Lake where homes have been destroyed in the recreational area about 70 miles west of Fort Worth, Texas on April 19, 2011. The fire is the fifth in Texas to have burned at least 100,000 acres in the past two weeks. Most of the state is in extreme drought, and wildfires in the past week alone have burned more than 1,000 square miles of parched Texas ranchland

Raw Video: Texas Wildfires Torch Ranchland

3D xxx and Zen: Extreme Ecstasy" in Hong Kong,


A man walks past a poster of the $3.5 million Cantonese-language production "3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy" in Hong Kong, Wednesday, April 20, 2011. A pioneering 3-D erotic comedy has taken the Hong Kong box office by storm, beating the first-day record set by "Avatar" and drawing viewers from mainland China as it eyes a global rollout

A woman walks past a poster of the $3.5 million Cantonese-language production "3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy" in Hong Kong, Wednesday, April 20, 2011. The pioneering 3-D erotic comedy, which opened on 73 screens last week, has taken the Hong Kong box office by storm, beating the first-day record set by "Avatar" and drawing viewers from mainland China as it eyes a global rollout

《3D肉蒲團之極樂寶鑑》製作特輯之人物篇(二)


[Sina Entertainment] 全球独家首发《3D肉蒲团》花絮之经典再现篇

SUDAH HAMIL...MENGAKU SENDIRI TUH?Kris Dayanti Hamil 4 bulan! berkahwin 20 Mac 2011… Aiyoo…

SUDAH MAHIL.. MENGAKU SENDIRI TUH?tanpa segan silu )

kris dayanti nikah

Pengakuan penyanyi Krisdayanti (KD) bahawa hamil empat bulan telah mendapat kecaman daripada ulama. Mereka berdua baru bernikah 20 Mac lalu tetapi KD sudah hamil 4 bulan. Pemimpin Front Pembela Islam (FPI) DKI Jakarta, Habib Selon berkata, perbuatan KD itu lebih buruk daripada mendedahkan aurat dan pergaulan bebas.

Dipetik dari Lulupages

Krisdayanti (KD) sedang mengandung anak pertama dari pernikahan keduanya dengan Raul Lemos. Ketika diawal kehamilan, anehnya Raul yang mengidam.
"Yanti tidak mengidam apa-apa. Malah Raul yang mengidam," ungkap sahabat KD, Iis Dahlia.(macam rileks je kan?)

Menurut Iis, KD gembira dengan kehamilan anak pertamanya dari Raul. Apatah lagi, mantan isteri Anang Hermansyah itu memang menginginkan seorang anak dari Raul.

"Ya, dia gembira. Inikan khabar baik. Semua orang yang nikah pasti menginginkan anak. Apalagi mereka ingin memiliki seorang anak," tukasnya. (baca betul2 ayat yang diBOLDkan. Suka ek dia?rileks je buat pengakuan)

Pada mulanya KD dikhabarkan sedang hamil dua bulan, sedangkan pernikahan belum genap sebulan sejak akad nikah di Masjid Sahid Nurul Iman, Hotel Grand Sahid Jaya, Jakarta, 20 Mac 2011.

Namun muncul pengakuan KD di salah satu tabloid bahawa dirinya benar sedang hamil. Bukan 2 bulan, tapi 17 minggu iaitu 4 bulan.(MENGAKU SENDIRI TUH?tanpa segan silu )

dan ini pulak pengakuan KD berkaitan isu tersebut : sumber MakNgohSelamoh

Tegasnya, hal itu sudah pun terjadi dan dia serta suaminya terima ketentuan itu dengan hati yang terbuka

"Kehamilan ini sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pula cerita yang tidak betul. Kononnya, saya gugurkan anak," katanya.
maknanya memang betul la anak luar nikah?aduhh. Dia ni Islam kan?dah la public figure. Tunjuk pulak contoh tak betul . Aku rasa la kan, kalau di Malaysia mau dah kena macam macam dah lepas buat pengakuan berani mati cam tu. Dah la di Indonesia taraf KD ni dah Diva macam Datuk CT kat Malaysia. tak leh bayangkan kalau CT mengaku macam ni, apa orang akan fikir?(sebagai contoh. CT tak macam tu kan?)


Kris Dayanti akhirnya mengaku hamil empat bulan


Penyanyi Kris Dayanti akhirnya mengaku dia telah hamil empat bulan dan terpaksa menerima hakikat itu biarpun dilempar dengan pelbagai kecaman oleh masyarakat Indonesia kerana mengandung anak luar nikah.
Mahu atau tidak, Kris, 36, dan suaminya, Raul Lemos, 40-an, menerima berita itu dengan rasa tanggungjawab selepas menyedari kesilapan mereka sebelum berkahwin.
“Kami sudah dewasa. Kami menerima berita ini (kehamilan) dengan rasa tanggungjawab,’’ jelas Kris yang kini berada di Bali bersama suaminya.
Kris bernikah dengan usahawan dari Timor Leste itu pada 20 Mac lalu.
Dalam teks khidmat pesanan ringkas (SMS), Kris memberitahu Kosmo!, dia pada mulanya tidak berniat menghebahkan secara terbuka berita kehamilan itu kerana ia perkara sensitif.
Namun Kris berpendapat, adalah lebih baik dia sendiri mengesahkan perkara itu daripada membiarkan ia keluar dari mulut orang lain.
“Benda ini (kehamilan) sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul cerita yang tidak betul seperti saya melakukan abortion (gugurkan kandungan) pula,” katanya.


Berita hiburan indonesia gempar lagi dengan pengakuan Kris Dayanti yang hamil 4 bulan.. beliau di ceraikan oleh ANang pada 2 Sep 2009 dan berkahwin dengan Raul Lemos pada 20 Mac 2011… baru berapa bulan ni?? satu bulan kan? dah hamil 4 bulan..
So, erkkk…pandai pandai lah korunk pikir ek. huhuh.. Jangan la ada kat Malaysia artis camni..adoi..
image
JAKARTA: Penyanyi terkenal Indonesia, Kris Dayanti mengakui dia kini hamil empat bulan selepas bernikah dengan usahawan dari Timor Leste, Raul Lemos pada 20 Mac lalu.
Tegasnya, hal itu sudah pun terjadi dan dia serta suaminya terima ketentuan itu dengan hati yang terbuka.
"Kehamilan ini sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pula cerita yang tidak betul. Kononnya, saya gugurkan anak," katanya.
Source : Harian Metro
Pernikahan Krisdayanti 1




..

Sesungguhnya orang-orang yang membeli (memilih) kufur dengan meninggalkan iman tidak sekali-kali mereka akan dapat mendatangkan mudarat kepada Allah sedikitpun, dan mereka pula beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya. (A-li'Imraan 3:177) .

LONDEH

LONDEH

BLOG-BLOG PISANG PANAS

ADA LAGI...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

ada di LONDEH2U

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
GAMBAR-GAMBAR pelik yang seakan di londehkan oleh si tukang gambar dan yang pelik-pelik secara semula jadi. x LIVE webcam dimana jua
  • LIVE webcam online (3)
  • LAYAN - Live Image (Webcamera)
  • LAYAN.. live on.. African wilderness! LIVE Safari
  • http://www.justin.tv/wildearthtv/popout
  • Requirements: Windows: Windows Media Player 10 , QuickTime , Flash , Mac OS: Flip4Mac , QuickTime , Flash